//super awesome !
sweet owner

 photo DSC_0114_zps9da083c3.jpg

Diaries Owner Love
hello peeps ! welcome to my super blog :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


N.I.I memory ermm~

hey!asalamualaikum!awal-awal lagi nurul nak bagitahu nurul dalam keadaan macam orang bodoh.kenape nurul cakap macam nie?nurul cakap macam nie sebab nurul tak tahu nak cakap perasan nurul macam mane sekarang nie sedih?gembira?bahagie?merana?nurul tak tahu!!nurul macam budak yang tak ade perasaan and hati!hati and perasan nurul dah hilang pergi mane pun tak tahu la  ._."  nurul dah jujur semuanya pasal perasaan nurul dekat die and nurul dah minta maaf pasal salah nurul yang dulu-dulu.sepatutnya kalau dah jujur and dah terus terang kita rase lega,happy and tenangkan?tapi lain pulak nurul rase tau sampaikan nurul sendiri pelik dengan diri nurul.lepas nurul cakap dengan jujur nurul rase Ya Allah lega sesangat hati nie bile die dah tahu (sampai senyum sampai ke telinge) tapi bile nurul duduk sorang-sorang nurul terfikir "aku happy dah jujur tapi aku sedih sebab aku rase die bukan untuk aku"nurul cakap macam tu sebab nurul rase bersalah and nurul rase mase nurul dengan die dah lame fullstop!Ya Allah hanye kau yang faham akan perasaan ku :'[ (sambil mengalirkan air mate) kenape dalam gembire ade sedih?kenape dalam bahagie adenya duke?kenape!!!

pertemuan petang tu sekejap jep sebab nak hujan so die pun cakap "nurul malam nanti orang datang lagi"happy sangat bile dengar die cakap macam tu tapi orang cakap kalau happy jangan happy sangat nanti bertukar jadi duke.so nurul control perasaan nurul haha!!(perasaan pun boleh control yoww!)die cakap nak datang pukul 8.30pm so nurul pun tunggu die dari pukul 8.00pm sampailah die datang pukul 9.05pm time tunggu die sekali lagi nurul rase diri nurul bodoh menunggu sesuatu yang tak pasti!!tapi tak ape nurul sabarkan hati mungkin nie lah balasan nurul dapat sebab abaikan die dulu so kire kena hukum karmalah (karma lagi
layannn je la -_-")mase kiteorang jumpe tu die tanye nurul "kenape boleh suke die balik? nurul pun jawap entahlah(bodoh punye jawapan yang nurul bagikan?)" so kiteorang berbual tanye tu jawap nie sampailah nurul rase nak nangis.nurul nak nangis bukan pasal sedih tapi sebab die pulang barang yang nurul bagi dulu.bile die pegang tangan nurul and bagi something Ya Allah!!Tuhan je tahu ape nurul rase saat tu!!die pulangkan cincin nurul balik so dalam otak pun dok terfikir "aku patut terima hakikat yang aku bukan yang terbaik and die dah TAK ADA perasaan dekat aku :'[ "

sebelum die balik die ade cakap "orang tak nak terlepas peluang ke-2 lagi and orang tetap sama macam dulu (sambil tunjuk senyuman comel die :'])" mase nie otak nurul ingat lepas die pulang cincin and cakap ayat nie "oke nie pertemuan kiteorang yang terakhir,aku dah terlambat!!(sambi tahan nangis)"rupenya maksud die lain!die nak aku betul-betul terima die dengan hati bukan dengan perasaan.eik!!bukan same ke hati and perasaan?hah lantaklah~ tapi dalam diam nurul terfikir jugak kate-kate die sebab nurul dah tak nak bagi orang harapan!walaupun nurul tak buat macam tu tapi care nurul dorang salah faham.Ya Allah!tolonglah hamba mu nie Ya Allah untuk terus tabah dan sabar,Ya Allah kau tolonglah tenangkan fikiran hamba mu nie dan tolonglah berikan aku pentujuk ape yang patut aku buat sekarang :'[ (sambil mengalirkan air mate yang cube ditahan)Ya Allah ape yang patut aku lakukan saat nie?aku tak ingin kecewakan sape-sape Ya Allah :'[ hanya pade mu ku merayu~

p/s - maaf kalau N.I.I ade buat salah oke (cerita nie dah lame janganlah diungkin-ungkit thankz!) :')