//super awesome !
sweet owner

 photo DSC_0114_zps9da083c3.jpg

Diaries Owner Love
hello peeps ! welcome to my super blog :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


sabar ada hadnya :)

hey and assalamualaikum ♥ 

awak,awak tahu tak awak betul-betul buat saye sakit hati?mesti awak tak tahu kankan?kalau saye ade buat salah tegor jep saye bukan dengan care macam nie awak buat "tak matang wey kau!" oke kau nak tahu kau buat aku macam mane? "dari bahasa lembut berawak saye terus bertukar -_-" betul kau nak tahu?tak menyesal?tak menangis?"buat ape kau nangis pasal aku kankan oke aku sedar diri!" sumpah beb kau buat aku macam tunggul kayu la "alahaiii tunggul kayu buruk sangat yang best sikit la".kau buat aku macam barbie doll comel!!ulang suare barbie doll comel!!kalau kau tak faham tak tahu la aku nak cakap macam mane kankan --"

Ya Allah!!kalau kau nak tahu perasann aku dekat kau macam kereta api sekarang nie.kau tahu tak kereta api?mesti kau tertanye-tanye kankan kenape macam kereta api?oke kau buka hati and mate kau besar-besar sayangg biar aku jelaskan dengan nyate dan dalam bahse yang mudah kau faham!!kereta apikan jalan laju jep and tak ade stop-stopkan?so macam tu lah perasaan aku dekat kau laju jep sampai tak ade mase nak berhenti.mean's kadang-kadang aku happy dengan kau,kadang-kadang aku kecewa dengan kau and kadang-kadang aku rasa kau lah yang terbaik untuk aku kawan.tapi ape aku dapat?K-E-C-E-W-A beb!! :')

wa tak tahu salah wa,wa tak tahu ape silap wa than lu buat wa macam nie?ape nie beb?kau kep budak yang selama nie aku kenal?!!ermm dah lah aku dah malas and penat untuk faham semua nie.kalau boleh aku rase macam nak remove jep kau dalam hidup aku tapi aku tahu aku tak boleh sebab kau kawan terhebat aku!!ouh yep untuk pengetahuan kau lah kankan."selagi N.I.I boleh bersabar aku sabar beb :) " cukup sampai disini jep market boy ucapan sepatah due kate dari cik nurul untuk kau haha!!oke bye and thank you so much! :) 

p/s-kalau terase dengan ayat-ayat nurul,minta maaf yep kawan sabar aku ade had kelajuannye ♥